Акція!
Купуйте посудомийну машину
BOSCH певних моделей , реєструйте чек
та отримайте кешбек
Кешбек або грошова винагорода за участь і виконання умов Акції.

Учасник має можливість отримати суму грошової винагороди в залежності від придбаної моделі Акційної продукції. Відповідність грошової винагороди (з урахуванням утримання податку на доходи фізичних осіб (18%) та військового збору (5%) та моделі акційної продукції наведені в таблиці:

BoschSPS2IKW55K1000
BoschSMS26DI00T1100
BoschSMS26DW00T1100
BoschSPS2IKI55K1100
BoschSMS4IKC62T1400
BoschSPV4HMX14Q1500
BoschSMV4HVX00K1600
BoschSMV4HCX40K1800
BoschSMH4ECX28E2400
BoschSPV6EMX65Q2800
BoschSMV6ECX50K4100
BoschSMV8ZCX07E6500
до 6500 грн *
*Акція триває з 1.10.2025 р. до 31.10.2025 р. або до вичерпання бонусного фонду. Розмір премії залежить від ціни придбаного пристрою.
Акція
img *Джерело: Euromonitor International Limited, обсяг продажів y шт. 2016-2024
Питання та відповіді
Який період проведення Акції?
Строк проведення Акції «Кешбек від Bosch: чиста вигода і чистий посуд» складається з двох частин:
  • Частина 1. Строк для здійснення покупки та проведення реєстрації Учасника: з 01 жовтня до 31 жовтня 2025 року включно або до вичерпання призового фонду грошових винагород, залежно від того, яка подія настане раніше.
  • Частина 2. Строк для проведення виплат Учасникам: з 15 листопада до 15 грудня 2025 року включно.
Як отримати кешбек?
Із 1 до 31 жовтня 2025 року:
  • придбайте будь-яку одиницю Акційної продукції BOSCH;
  • залиште відгук про придбаний пристрій у картці товару на сайті bosch-home.com.ua;
  • зареєструйте свою участь в Акції на сайті promo-bosch.com.ua за процедурою подання заявок, описаною нижче.
Як зареєструвати заявку?
Щоб подати заявку на участь в Акції, необхідно правильно заповнити реєстраційну форму на сайті promo-bosch.com.ua, надавши всю необхідну правдиву та актуальну інформацію в анкеті, зокрема:
  • прізвище, ім’я, по батькові Учасника Акції,
  • номер телефону Учасника Акції,
  • e-mail Учасника Акції,
  • банківські реквізити (IBAN) Учасника Акції,
  • скан-копію / скрін / фото ІПН Учасника Акції,
  • чітке фото фіскального чека про покупку Акційної продукції;
  • унікальний LSS-код приладу (вказаний на упаковці приладу та в гарантійному талоні);
  • згоду на обробку персональних даних.
Навіщо потрібен мій ІПН?
Скан ІПН потрібен для виконання вимог Податкового кодексу України. Дані обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та використовуються виключно для податкової звітності.
Яка процедура перевірки заявки?
  1. Після подання заявки Виконавець може протягом періоду дії Акції зв’язатися з вами, щоб перевірити дані або попросити надати відсутні документи, наприклад, документ про покупку.
  2. Якщо ваша заявка є неповною (надана вами інформація не збігається з даними на фото / скрінах, які ви завантажили), ви маєте протягом терміну дії Акції надати коректну інформацію Виконавцю. Після закінчення терміну дії Акції неповні заявки не будуть розглянуті, і грошова винагорода не буде нарахована.

У разі потреби відсутні документи можна надіслати на електронну адресу Акції info@promo-bosch.com.ua, не забувши підписати лист своїм ім’ям та прізвищем.

Хто може взяти участь в Акції?

Участь в Акції можуть брати виключно фізичні особи, що є дієздатними громадянами України та досягли повноліття (18 років), мають постійне місце проживання на території України та купують новий пристрій для власного користування, з цілями, не пов’язаними з підприємницькою або професійною діяльністю, та які водночас належним чином виконали всі умови Акції.

УВАГА! Учасниками не можуть бути юридичні особи. В Акції не можуть брати участь власники, співвласники, акціонери чи продавці торгових точок, які здійснюють продаж пристроїв, а також члени їхніх родин (детальніше в п. 4 Офіційних правил).

Що таке документ, який підтверджує покупку?

Документ, що підтверджує покупку, — це документ, який підтверджує факт придбання товару. Приймаються такі документи про покупку: фіскальний чек (фото).

Фіскальний чек, який слугуватиме підтвердженням покупки, має містити наступні дані:

  • назва торговельного закладу, де було придбано Акційну продукцію;
  • номер чека;
  • дата та час купівлі Акційної продукції (купівля Акційної продукції має відбутися протягом періоду проведення Акції);
  • перелік Акційної продукції (включно із назвою торгової марки);
  • сума придбання Акційної Продукції;
  • загальна сума чеку;
  • ПДВ та використані знижки.

Чек вважається таким, що підтверджує придбання Акційної продукції, якщо він відповідає наведеним нижче умовам:

  • чек є справжнім, тобто наданим відповідним магазином, де реалізується Акційна продукція на території проведення Акції та в період проведення Акції, не є підробленим або фальшивим, містить усі реквізити, передбачені чинним законодавством в частині обов’язкових реквізитів, що повинні містити розрахункові документи;
  • чек не є пошкодженим: не викликає будь-яких сумнівів щодо свого змісту чи справжності, й, зокрема, чек не є розрізаним, відрізаним, порваним, розмитим, нечітким та не є поєднанням двох чи більше різних чеків;
  • список покупок у чеку містить найменування продукції, вартість продукції, що дозволяють зробити висновок, що придбання стосується Акційної продукції;
  • чек є фіскальним чеком;
  • чек має дату здійснення купівлі в рамках періоду Акції;
  • не є прописаним від руки;
  • є підтвердженням здійснення оплати, а не оформленням замовлення чи підтвердженням доставки;
  • не є скріншотом замовлення;
Де знаходиться серійний номер пристрою (LSS)?
Серійний номер пристрою (LSS) можна знайти на пристрої, коробці посудомийної машини або в гарантійному талоні.
Від чого залежить розмір кешбеку?

Учасник має можливість отримати грошову винагороду залежно від придбаної моделі Акційної продукції.

Відповідність грошової винагороди та моделі акційної продукції наведені в таблиці:

img
Чи можу я зареєструвати більше ніж один пристрій і отримати більше ніж одну премію?
Ні. Учасник акції може скористатися можливістю участі в Акції та отримати грошову винагороду лише один раз у період проведення Акції незалежно від кількості придбаної Акційної продукції.
Коли я отримаю кешбек?

Переказ коштів на рахунки учасників буде здійснено з 15 листопада до 15 грудня 2025 року.

Якщо під час перевірки заявки потрібно було надати додаткові документи і вони були успішно надані, а заявка пройшла позитивну перевірку, кошти також перераховуються після 15 листопада 2025 року.

Чи підлягає отримана грошова винагорода оподаткуванню?
Грошова винагорода, отримана Учасником, є доходом, який підлягає оподаткуванню згідно з чинним законодавством України (податок на доходи фізичних осіб (18%) та військовий збір (5%)). Організатор Акції надає додаткову суму для покриття податку і перераховує її до відповідного податкового органу.
Як перевірити статус заявки?

Статус перевірки заявки можна перевірити за адресою: https://promo-bosch.com.ua/status

Для цього вам необхідно скористатися кодом учасника, який було надіслано в смс-повідомленні на номер, зазначений під час реєстрації.

Чому я не отримав смс-повідомлення з підтвердженням реєстрації?

Якщо ви не отримали смс-повідомлення з верифікаційним кодом:

  • Під час реєстрації, на етапі підтвердження номеру телефона за допомогою смс, переконайтеся, що ваш номер телефона вказано правильно та, за необхідності, відкоригуйте його.
  • Перевірте, чи у вашого оператора немає аварії мережі. Інформація про збої зазвичай доступна на сайтах операторів.
  • Перевірте налаштування телефону й уточніть в оператора, які смс-повідомлення зі шлюзів можуть надходити. Спробуйте вставити SIM-карту в інший пристрій і повторити реєстрацію.
  • Переконайтеся, що ваш телефон у зоні покриття мережі, щоб прийняти повідомлення.
  • Перевірте, чи в смс-скриньці є вільне місце.
  • Повідомлення з кодом могло бути сприйняте як спам.

Якщо проблеми не зникнуть, зверніться за номером гарячої лінії: 0 800 300 152 (пн – пт з 9:00 до 18:00) — або напишіть на електронну пошту Акції: info@promo-bosch.com.ua

Який максимальний розмір файлів можна додати? Які формати дозволені?

Можна додати файли (фото, скріншот чи скан ІПН та фіскального чека), максимальний розмір кожного з яких — 5 МБ. Допустимі формати: JPG, PNG, PDF.

Що, якщо я поверну придбаний пристрій?
Якщо ви повертаєте пристрій і отримуєте повернення коштів, ви втрачаєте статус Учасника Акції та право на грошову виплату. Про це потрібно повідомити Організатора на адресу: info@promo-bosch.com.ua
Що, якщо я надам неправдиві дані або документи?
Надання неправдивих даних або підроблених документів порушує Офіційні правила Акції та призводить до відмови у виплаті коштів.
Де я можу придбати пристрій?
Акція проводиться у Місцях покупки Акційної продукції на території України за винятком тимчасово окупованих територій і територій, на яких ведуться бойові дії. Місцем покупки Акційної продукції є фізичні та інтернет-магазини із списку, наведеного в п. 1.2 Офіційних правил Акції.
Чи може акція закінчитися раніше? Що станеться, якщо фонд премій буде вичерпано до завершення акції?
У разі закінчення призового фонду Організатор може завершити Акцію раніше визначеного терміну. Інформація про це буде розміщена на сайті Акції. Права Учасників, які виконали умови до завершення Акції, зберігаються.
До кого мені звернутися, якщо мені щось не зрозуміло або потрібна додаткова допомога?
Ви можете звернутися за номером телефону гарячої лінії: 0 800 300 152 (пн – пт з 9:00 до 18:00) — або за електронною адресою: info@promo-bosch.com.ua
Як подати скаргу, пов’язану з Акцією?
Скарги можна надсилати на електронну адресу Акції: info@promo-bosch.com.ua
Скарги приймаються до 31 жовтня 2025 року.
Як залишити відгук про пристрій на сайті www.bosch-home.com.ua?
Щоб залишити відгук на сайті, перейдіть на сторінку пристрою, який ви придбали, та натисніть «Написати відгук».
Скільки часу займає публікація відгуку?
Модерація відгуку триває протягом кількох днів.
Ви отримаєте лист із повідомленням, що ваш відгук опублікований або відхилений.
Чому мій відгук не з’являється на сайті?
Якщо пройшло понад 72 години, це може означати, що відгук був відхилений. Перевірте поштову скриньку (включно зі спамом) для підтвердження. Ви маєте отримати лист електронною поштою з підтвердженням публікації та посиланням на ваш відгук.
Що робити, якщо мій відгук був відхилений?
Найпоширеніші причини: дублювання змісту, відгук про конкурента. Також переконайтеся, що ваш відгук не містить персональних даних та спробуйте додати коментар ще раз.